Banepa 4 - Reisverslag uit Tukuche, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Banepa 4 - Reisverslag uit Tukuche, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Banepa 4

Blijf op de hoogte en volg Erwin

27 November 2016 | Nepal, Tukuche

Zondag mocht ik de allerkleinsten bezig houden. 2 ondeugende broertjes die net nieuw zijn. Alles van speelgoed uit de kast rukken wat maar mogelijk is. Yippie feest hier. Erwin ruimt t wel op. Slot op de deur doen ook leuk. Vervolgens komt de jongen die niet spreken kan aan me voelen. Nog minder tijd om die deugnietjes in de gaten te houden. En nu wilde ze weer graag naar buiten. Deur moest open. Ik dacht nu treed ik ff wat strenger op. Jullie blijven inderdaad kamer nu......dat heb ik geweten. De kleinste pist gelijk n hele waterval naar beneden......
'S middags op school n les trefballen gegeven. Dit sloeg goed aan. 'S avonds voorbereiden op de les rekenen van maandag. .

• 28 November 2016 - 16:33

Beja:

Stoute kinderen vind je over de hele wereld! Succes ;-)