Banepa 4 - Reisverslag uit Tukuche, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Banepa 4 - Reisverslag uit Tukuche, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Banepa 4

Blijf op de hoogte en volg Erwin

27 November 2016 | Nepal, Tukuche

Zondag mocht ik de allerkleinsten bezig houden. 2 ondeugende broertjes die net nieuw zijn. Alles van speelgoed uit de kast rukken wat maar mogelijk is. Yippie feest hier. Erwin ruimt t wel op. Slot op de deur doen ook leuk. Vervolgens komt de jongen die niet spreken kan aan me voelen. Nog minder tijd om die deugnietjes in de gaten te houden. En nu wilde ze weer graag naar buiten. Deur moest open. Ik dacht nu treed ik ff wat strenger op. Jullie blijven inderdaad kamer nu......dat heb ik geweten. De kleinste pist gelijk n hele waterval naar beneden......
'S middags op school n les trefballen gegeven. Dit sloeg goed aan. 'S avonds voorbereiden op de les rekenen van maandag. .

  • 28 November 2016 - 16:33

    Beja:

    Stoute kinderen vind je over de hele wereld! Succes ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Erwin en Jolanda Hovens, wij gaan graag op reis met een doel voor ogen, voor een betere wereld.

Actief sinds 26 Okt. 2016
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 10478

Voorgaande reizen:

19 November 2016 - 13 December 2016

Nepal

Landen bezocht: