Give your hands to serve and your heart to love! - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Give your hands to serve and your heart to love! - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Give your hands to serve and your heart to love!

Door: Erwin Hovens

Blijf op de hoogte en volg Erwin

26 Oktober 2016 | Nepal, Banepa

Hallo vrienden,

het aftellen is begonnen, net zoals de laatste voorbereidingen. Van 19 november t/m 13 december zullen Jolanda en ik een droom waarmaken. Zelf een bijdrage leveren aan een project met straatkinderen in Nepal. Nepal het land waar in 2015 nog een flinke aardbeving is geweest, en waardoor het land in nog grotere armoede is gekomen. We gaan op een project in Banepa met straatkinderen werken. Denk aan les geven op school, maar ook huiswerkbegeleiding, en sport en spel. De opvang van de kinderen, en de aandacht voor deze straatkinderen. Een klein beetje liefde en aandacht geven in de periode dat wij daar zijn. Wij zullen ook nog naar 4 gastgezinnen rondtrekken en vervolgens daar met het dagelijkse leven meedraaien. Wij zijn nog op zoek naar geldelijke sponsors, om zo terplekke het geld goed te kunnen besteden. Wil je ons sponsoren, maak je bijdrage dan over op NL60INGB0678095191 ovv Nepal tnv E. Hovens. Jullie maken de wereld er een klein stukje mooier mee........ :) Thanx en tot snel.

• 28 Oktober 2016 - 22:41

Jos En Maria Hovens-Dols:

Wij wensen jullie een geweldige, succesvolle, waardevolle, vredige en veilige reis toe. En ook hopen we, dat deze sponsoractie nog genoeg voor deze kinderen in het laatje zal opbrengen! Hou jyllie haaks, gezond en geniet vooral van de 'wijsheid', die jullie op deze vrijwillige wereldreis kunnen en zullen opdoen! Good luck!!

• 31 Oktober 2016 - 07:52

Trudi En Eise:

Wij wensen jullie een geweldige reis toe, gevuld met prachtige ervaringen, maar ook weer een veilige thuiskomst! En natuurlijk verheugen we ons nu al op het relaas van dit alles op deze blog!!!

• 11 November 2016 - 19:03

Sandra:

Hele goede reis. Maak er een onvergetelijke ervaring van! We gaan jullie volgen...
    Frank Sandra Fleur Mees Pim
    van Oppe Ruiver