Banepa 7 happy day - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Banepa 7 happy day - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Banepa 7 happy day

Door: Erwin en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Erwin

02 December 2016 | Nepal, Banepa

Wat n blijde gezichtjes bij de straatkinderen toen we terugkwamen uit Kathmandu. Van 't sponsorgeld (inclusief n bijdrage van onszelf natuurlijk) hebben we nog trampoline, schommel, kleine autootjes, basketbalnetjes, leerspelletjes etcetera. Gekocht voor 't straatkinderenproject. De kids zijn mega enthousiast. Wat n blijde snoetjes en dit vertellen ze ook tegen iedereen. We horen al bij deze familie thuis, krijgen we als compliment mee. En ook onze flexibiliteit wordt erg gewaardeerd. N betere plek hadden we ons niet kunnen wensen.......wat je in n 2 weken al niet kunt bereiken. We are happy!

• 02 December 2016 - 10:43

Beja:

Wat een geweldige ervaring. Wees trots op jezelf!

• 02 December 2016 - 11:17

Fields:

Goed bezig!!! Toppers

• 02 December 2016 - 16:26

Jos & Maria:

Erwin met zo'n kale kop (knikker), moet hier toch wel, met deze temperaturen, 'n Russische bontmuts op! Maar we zien wel, dat alle goedwillende geschenken deze kids goed doen en vervullen hun wensen! De coör- dinatie is bij 'Er & Jo' in goede handen! In die ca. 2 weken tijd hebben jullie al heel wat goeds kunnen doen en regelen, maar uiteraard ook veel lieve kids verblijdt! Veel liefs en groetjes. En nog een fijne (rust-) zater- dag!

• 03 December 2016 - 12:02

Mieke De Bruin (Docendo):

Ha Edwin,

Wat een mooi verslag en fijn dat jullie zoveel kunnen en mogen doen.

Mieke

• 03 December 2016 - 22:01

Roger:

Namaste Erwin en Jolanda,

ik heb op vakantie slechte wifi gehad, dus niets kunnen lezen van jullie belevenissen. Dus vandaag maar alles in één keer gelezen en de foto's gezien.4Prachtig om te lezen wat jullie gedaan hebben voor de kids aldaar! Sjapoo! Helaas is westerse hulp nog steeds nodig in Nepal. Keep doing the good work.
    Blijf genieten...
    Groeten,