Banepa 6 - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Banepa 6 - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Banepa 6

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin

01 December 2016 | Nepal, Banepa

Afgelopen 2 dagen bestonden uit lesgeven Engels en Rekenen, spelen met de straatkinderen en ook circel spel spelen. Muurtekeningen verder afmaken. 8 winkels aflopen voor wc papier. Vandaag gaan we t sponsorgeld nuttig besteden in Kathmandu. Eens kijken wat we vinden voor 't straatkinderen tehuis.

• 01 December 2016 - 10:30

Elisa:

Mooi om telkens te lezen wat jullie betekenen voor de mensen daar. De foto's zijn ook erg mooi!

• 01 December 2016 - 10:57

De Wandelgek:

Heb je nog wc papier gevonden dan? Dat is echt heeeel zeldzaam in Azië

• 01 December 2016 - 22:08

Jos & Maria:

Klasse wat jullie daar allemaal aan het doen zijn! Zo te zien kan klasjuffrouw Jolanda die leergierige leerlingen wel aan! Dat zal meester Erwin dus ook wel lukken. Komen jullie met het 'budget', dat ter beschikking is gesteld, een heel eind (voor-)uit? Mooie muurschilderingen daar! 'Kunst' komt dus ook even aan bod. Hou jullie haaks en doe jullie best. Liefde overwint alles! En wat met liefde wordt gegeven/gedaan, daar komt ook een lieve weerkaatsing voor jullie 'back' ! Good luck samen!

• 02 December 2016 - 03:44

Erwin Hovens: