Banepa 5 - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Banepa 5 - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Banepa 5

Blijf op de hoogte en volg Erwin

28 November 2016 | Nepal, Banepa

'S nachts om 05.00 uur uit bed gerommeld door n korte aardbeving. 5.6 was deze. Iedereen gelijk wakker. Spannend maar gelukkig maar even. Vanmorgen eerst polaroid foto's directklaar van alle straatkinderen. Morgen n collage hier van maken. Kids hadden lol. Leraressen ook. Vanmiddag weer naar school dit keer voor rekenles. Onze voorbereidingen werpen zijn vruchten af. We hadden iedereen n Schrift met zelf gemaakte opgave gegeven. Veel schrijfwerk met 2 moeilijkheidgraden. In deze klas zitten kinderen van groep 3 tm 9. Maar wat n enthousiasme bij de kids om aan de slag te gaan. Voor mij nog de leukste ervaring tot nu toe. Wat n topvakantie beleven wij hier in nepal. We zijn bijna op de helft....

• 28 November 2016 - 22:57

Maria & Jos:

Leuk jullie verslagen te lezen met alle ups en downs. Ja de straatjeugd kan ook best je het 'bloed' onder de nagels halen met allerlei onverwachte/ondeugende activiteiten. Jullie goede voorbereiding kwam met het les geven (rekenen) goed van pas! En leergierig zijn ze best wel, zo te zien/horen. We hopen, dat dit voor jullie ook echt zo'n topvakantie zal blijven. Groetjes/+good luck.