Banepa 3 vrije dag - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Banepa 3 vrije dag - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Banepa 3 vrije dag

Blijf op de hoogte en volg Erwin

26 November 2016 | Nepal, Banepa

De vrije zaterdag nuttig besteed. We zijn met eigenaar Simon en de kinderen naar Katmandu geweest. De kinderen vonden t geweldig dat ze meemochten. Normaal is zaterdag de poets- en wasdag. De kids heten Kaja (12), Rojina (12), Sabana (10), Pabitra (13) en Rupesh (11). Aachal (10) was er vandaag niet bij. Eerst zijn we naar Patan geweest met hindoetempels en n museum. Erg mooi om te zien. Toeristen betalen hier 1000 roepie entree = 10 euro. N gids kost ook 1000 roepie. De kids zijn nepalees dus hoeven niet te betalen. Simon ging naar de kerk en we moesten goed op de kids letten aangezien ze normaal deze uitjes niet hebben. In 't paleis wilde ze ons voor de kids ook laten betalen. Dit heb ik dus niet gedaan omdat t ook niet de gewoonte hier is. Volhardend nee zeggen waar de gids bij is en vervolgens kun je toch gewoon doorlopen.ç