Banepa deel 2 - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Banepa deel 2 - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Banepa deel 2

Blijf op de hoogte en volg Erwin

25 November 2016 | Nepal, Banepa

Spelenderwijs leren met de kleine kinderen in 't schooltje in 't weeshuis (zo'n 35 kids), zo begint onze dag. Vervolgens ontbijt rond 11 uur meestal rijst (rond 8 uur start de dag met thee), daarna naar school waar we spelen en lesgeven. En vooral ook veel engels praten met de kids en leraren. Er zijn nu 4 sportdagen op school. De Coco game, badminton, minivoetbal en kabbaddi zijn enkele van de spellen. We hebben ook reeds een eerste muurtekening gemaakt bij t weeshuis. Rond 17 uur volgt altijd n kleine snack.....vaak rijst en daarna gaan we altijd spelen met de 6 kids van het weeshuis. Rond 20 uur volgt dan nog t avondeten. Meestal rijst met dhal (soort soep) en ook af en toe een eitje. Twister is n populair spelletje al. Maar ook memory. School is van zondag tm vrijdag. Morgen zaterdag is onze vrije dag. Kopieer de volgende link en ziet na leuke video.

• 25 November 2016 - 13:54

Ellen:

Leuk, om jullie droomreis op deze manier te kunnen volgen. Ik kijk elke dag uit naar een nieuw verhaal, ben dan ook benieuwd wat jullie op de vrije zaterdag gaan doen. Op de foto's is duidelijk te zien dat de kinderen dol op jullie zijn! Vraag me wel af wat de foto met Jolanda eigenlijk is. Ligt ze daar op bed met een speciale deken of wat is dat?
    Veel plezier verder, en tot het volgende reisverslag.
    Groetjes Ellen

• 25 November 2016 - 14:01

Erwin:

Jolanda in de slaapzak helemaal ingepakt. 'S avonds is het hier ijs en ijskoud.

• 25 November 2016 - 14:00

Erwin:

Jolanda in de slaapzak helemaal ingepakt. 'S avonds is het hier ijs en ijskoud.

• 25 November 2016 - 14:03

Rosanne:

Mooi om te lezen en te zien dat jullie dit doen voor die kindjes! Als jullie terugkomen zal t wel afkicken worden..van de rijst! Maak er nog wat moois van de komende 2 weken! Gr Rosanne

• 25 November 2016 - 14:38

Elisa:

Wat een onwijs mooie ervaring! En dat filmpje; ontzettend leuk!

• 25 November 2016 - 21:48

Trudi:

Wat enig ... Wat zal het straks ook weer moeilijk zijn om daar te vertrekken. Zulke leuke kindertjes.

• 26 November 2016 - 12:12

Jos & Maria:

Kei leuk en gaaf/spannend, wat jullie daar allemaal met/voor die leuke/lieve kids kunnen doen. Ga zo op die manier-en door en jullie vinden daar zeker spelende/zingende/lerende respons voor! succes! Het doet ons goed,om jullie daar zo spontaan bezig tye zien met deze schatjes. Groetjes.