Vertrek nadert .... - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu Vertrek nadert .... - Reisverslag uit Banepa, Nepal van Erwin Hovens - WaarBenJij.nu

Vertrek nadert ....

Door: Erwin Hovens

Blijf op de hoogte en volg Erwin

11 November 2016 | Nepal, Banepa

Hallo lieve mensen,
het vertrek naar Nepal nadert met rasse schreden. Zaterdag 19 november om 20.15 uur vertrekken we met Ethihad via Abu Dhabi naar Kathmandu.
Wij willen nu onze sponsors al bedanken. Je kunt ons nog sponsoren en zullen het geld daar goed terplekke besteden. (zie reisverslag 1 voor sponsoring, of laat het me op een andere manier weten). Gisteren van Intersport nog een fijne goodybag ontvangen, met als hoofdmoot "ballen" Nu eerst zorgen dat we allebei snel beter zijn, met buikgriep op de bank.
Intussen liggen er al veel spulletjes klaar voor het inpakken. Het zal een goedgevulde backpack worden :)

Groetjes Erjo en tot snel. We hebben er mega veel zin in.

• 12 November 2016 - 09:45

Mary Steijvers:

Lieve Erwin en Jolanda, ik hoop van harte dat jullie snel opknappen van de buikgriep want dat kun je er nu eigenlijk niet bij hebben. Verder wens ik jullie nog heel veel succes met de voorbereidingen.
    Groetjes, Mary

• 12 November 2016 - 13:32

Beja:

Spannend allemaal. Ik ga jullie op de voet volgen.

• 13 November 2016 - 15:06

Ralph Schoemans:

Heel veel succes zal een mooie onvergetelijke belevenis worden.
    Zal het goed volgen

• 20 November 2016 - 09:30

Robert:

Enné: Is de reis goed verlopen en hebben jullie het een beetje kunnen uithouden op het vliegveld van Kathmandu? Denk aan het uitzetten van de 4G als je hem niet gebruikt, zodat je geen verassingen krijgt bij thuis komst.